Tissot: 160-lecie marki

Od lewej: Gael Vallade, Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Maria Ahnebrink, Francois Thiebaud , Martyna Wojciechowska

Od lewej: Gael Vallade, Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Maria Ahnebrink, Francois Thiebaud, Martyna Wojciechowska

21 października w Muzeum Narodowym w Warszawie odbyła się uroczystość z okazji 160-lecia marki Tissot. W imprezie udział wzięli m.in.: Francois Thiebaud, prezes marki Tissot, Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska, a także liczni goście, wśród nich Martyna Wojciechowska, Beata Sadowska, Jan Wieczorkowski i Kuba Wesołowski. Jak powiedział Francois Thiebaud, Muzeum Narodowe to idealne miejsce do prezentacji historii marki Tissot i jej osiągnięć.

Urodzinowy tort pokroili Francois Thiebaud i Gael Vallade

Urodzinowy tort pokroili Francois Thiebaud i Gael Vallade

Imprezie towarzyszyła jubileuszowa wystawa prezentująca historyczne i współczesne modele. Goście mogli zobaczyć wybrane kolekcje, na przykład zegarki kieszonkowe z końca XIX i początku XX wieku, Rock Watch – zegarek opakowany w kopertę wykonaną ze skały ze szwajcarskich Alp, Pearl Watch (wykonany z masy perłowej) i Wood Watch, który powstał z drewna.

Tissot 160th Anniversary event in Poland

„Nasza jubileuszowa wystawa jest połączeniem historii i współczesności. Cieszymy się, że obok najnowszych osiągnięć Tissot, takich jak innowacyjna rodzina zegarków ze szkłem dotykowym, mogliśmy zaprezentować zegarki z kolekcji muzealnej, które stały się kamieniami milowymi zegarmistrzostwa wyznaczając światowe trendy” – powiedziała Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, brand manager Tissot i gospodyni wieczoru. Z kolei Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska podkreślał, że „Tissot to jedna z marek, do której polscy klienci są szczególnie przywiązani. Doceniają produkt, ale również wartości, które stoją za marką”.