Victorinox: Jubileusz 25-lecia działalności marki w Polsce

W tym roku Victorinox Poland świętuje jubileusz 25-lecia istnienia na polskim rynku. Z tej okazji, 11 października, w siedzibie firmy odbyły się oficjalne obchody, na które zostali zaproszeni partnerzy biznesowi oraz przyjaciele marki z całego kraju. Goście mieli okazję m.in. uczestniczyć w warsztatach poprowadzonych przez znanego rysownika, Edwarda Lutczyna, spróbować piwa rzemieślniczego oraz posłuchać muzyki na żywo.

Urodzinowy tort

Podczas krótkiego powitania, Bogusław Dutkiewicz, obecny prezes firmy, przypomniał o początkach Victorinox Poland. We wspomnieniach nie mogło zabraknąć Haliny i Ireneusza Kwiatkowskich, którym w 1993 r. zostało powierzone kierowanie polskim oddziałem firmy. Bogusław Dutkiewicz podczas oficjalnej części spotkania podziękował swoim poprzednikom za ich wkład w rozwój marki w Polsce.

Bogusław Dutkiewicz, prezes firmy Victorinox Poland

W przemówieniu nawiązał także do ponad 130-letniego dziedzictwa szwajcarskiego producenta i pierwszego założyciela Karla Elsenera oraz jego prawnuka, Carla Elsenera IV, który obecnie zarządza firmą Victorinox. Zaznaczył, że zarówno w Szwajcarii, jak i w Polsce, największą siłą napędową firmy są ludzie tam pracujący. Na całym świecie marka zatrudnia w sumie blisko 2100 osób, przy czym w samej Szwajcarii jest to ok. 1200 pracowników (Victoriox jest największym pracodawcą w całym kantonie Schwyz, w którym zlokalizowana jest fabryka i główna siedziba).

Edward Lutczyn poprowadził warsztaty

Oficjalna część spotkania została zakończona symbolicznym toastem za kolejne 25 lat firmy na polskim rynku oraz tortem prezentującym grupy produktowe znajdujące się w ofercie marki Victorinox. Podczas części nieoficjalnej wydarzenia na gości czekały liczne atrakcje i konkursy.
Największym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty rysownicze angażujące aktywnie publiczność, które poprowadził znany artysta, Edward Lutczyn, a prywatnie również wielki fan marki Victorinox. Pan Edward w swoich rysunkowych zagadkach nawiązywał do szwajcarskich noży oficerskich, a zwycięzcy otrzymali niepowtarzalne plakaty z jego autografem. Przez cały czas trwania imprezy gościom towarzyszyła muzyka na żywo.

Słynne scyzoryki marki Victorinox